המדריך המלא לארגון יום ההולדת



"בשעה טובה הגיע היום בשנה שבו אתם עתידים לחגוג לילדכם או ילדתכם את אירוע יום ההולדת. עבור הילדים שלכם מדובר על אירוע מרגש וייחודי, אך מה שהם לא יודעים בעצמם שגם אתם נרגשים מאד. על מנת לעשות סדר בהתרגשות, הגיע הזמן אחת ולתמיד להגיש לכם מדריך לארגון יום הולדת. מה חשוב שתעשו, מה יהפוך את החגיגה שלכם לסיפור הצלחה ומה בשום פנים ואופן אסור לכם לעשות? כל התשובות לפניכם.

1.הגדירו תקציב כולל לחגיגה
ענף ימי ההולדת נמצא כעת בשיאו, מה שאומר שמוצעות לכם אפשרויות רבות לחגוג את החגיגה. הילדים שלכם רוצים לקבל כמה שיותר, ולכן חשוב להגדיר מראש תקציב למסיבת יום ההולדת. ממש כמו שמגדירים תקציב לאירוע חתונה או אירוע גדול אחר, ישנה חשיבות להגדיר תקציב טרם אתם מתחילים להפיק את האירוע. אתם עתידים לחבור לספקים רבים – החל מספק של הפעלה, דרך שירותי מזון ועד מתנות לילדים. לכן, על מנת לא לחרוג מהתקציב ולהישאר נאמנים ליכולת שלכם, הגדירו מראש את התקציב הכולל למסיבה.

2.שלבו פעילות נפלאה
כשמדובר על ארגון יום הולדת, אחד הדברים החשובים ביותר בחגיגה הוא לשלב אטרקציה באירוע של ילדכם. אם בזמנכם מעגל של חברים עם עוגה חגיגית היו מספיקים, הרי שכיום הילדים רוצים יותר. ימי ההולדת הנחגגים כיום הם חגיגות מפוארות ועשירות, הכוללות גם פעילות לילדים. מעבר לכך שלכם יש ראש שקט שיש הפעלה איכותית לילדכם ביום חגו, הרי שהילדים יוצאים נשכרים ונרגשים, ובעיקר ילד יום ההולדת. תוכלו לבחור פעילות נפלאה ומעשירה, שמעבר לפאן הבידורי שלה, אכן תעביר ערך מוסף לילדים.

3.ערכו רשימת מוזמנים מסודרת
לארגן יום הולדת אומר בין היתר גם לערוך רשימת מוזמנים. לרוב, לא מזמינים רק את הילדים מהכיתה והחוגים, אלא מדובר גם על קרובי המשפחה, זוגות חברים ושכנים טובים. לכן, על מנת לוודא כי אף מוזמן חשוב לא נשאר מחוץ לחגיגה, ערכו רשימת מוזמנים מסודרת. מה יוצא לכם מזה? גם תוכלו לאמוד את כמות המוזמנים, וגם לוודא כי הזמנתם את כל היקרים לכם ולילדכם.

4.היכן אתם עתידים לחגוג?
חשוב לא פחות הוא להחליט אודות לוקיישן האירוע. לרשותכם כיום אפשרויות אירוח רבות, החל מאולמות המיועדים לימי הולדת, הפארקים השכונתיים ועד לחצר הבית שלכם. חשוב מאד לאפיין כבר בהתחלה את המקום בו תערכו את האירוע, על מנת שתוכלו לתכנן אותו מבחינת העיצוב, כמות האורחים ושילוב אלמנטים נוספים המשתנים על פי אופי החגיגה.

5.אל תשאירו אירגונים ליום החגיגה
כדאי מאד לסיים לארגן את אירוע יום ההולדת בערב לפני החגיגה. המטרה היא שתוכלו להנות עם ילדכם, ולא להיות עסוקים בלהיות מארחים לאורך כל המסיבה. לכן, ארגנו את כל מה שאתם צריכים מבעוד מועד, והיו שותפים פעילים לשמחתו של הילד החוגג. בחגיגת יום ההולדת של ילדכם, גם אתם אורחים. מזל טוב!