מדע פופולארי בימינו



"אחת השאלות שמעסיקות אתכם יותר מכל בעת שאתם עתידים לחגוג לילדכם יום הולדת, היא איזו פעילות לשלב באירוע? נדמה שהילדים ראו כבר את הכל, כך שבעת שמדובר על החגיגה הפרטית שלהם, הם פוחדים לשעמם את החברים המוזמנים לחגיגה. לשמחתכם, ישנה הפעלה שמעלה את סף הריגוש של הילדים, וחושפת אותם לעולם חדש ומרגש: יום הולדת מדע. כל הסיבות מדוע לבחור דווקא בהפעלה כזו – לפניכם.

1.מעניקים לילדים יותר
לפני הכל, בעת שמדובר על יום הולדת מדעי, אתם פשוט מעניקים לילדים שלכם יותר. לאחר שהילדים שלכם התארחו באינספור ימי הולדת, נדמה שהרוטינה קבועה ומוכרת, כך שחגיגות יום ההולדת שאמורות להיות מרגשות, הפכו להיות דבר שבשיגרה. הפעם, יש לכם את היכולת להנגיש לילדכם החוגג ולכל הילדים המוזמנים, חוויה מעניינת שהם טרם הכירו.

2.חושפים אותם לעולם חדש ומרגש
ביום הולדת המתבסס על המדע, הילדים נחשפים לניסויים, הכנת שיקויים ועוד המון הפתעות. לרוב, נחשפים הילדים לתכנים שכאלו על גבי הרשת או בתכניות הטלוויזיה, אך לא באמת יצא להם להתנסות בעצמם בחוויה שכזו. כעת, ביום ההולדת, יש להם יכולת לגעת במה שהם תמיד רצו לגעת, ולהיחשף אל עולם מרתק המתבסס על נפלאות המדע.

3.תכנים חינוכיים במעטפת בידורית
גם בחגיגת יום ההולדת יש לכם את היכולת להעניק לילדים קצת יותר. למרות שימי ההולדת נחגגים עם מוטיבים של יציאה מהשיגרה, עדיין תוכלו להוציא את הילדים מהשיגרה ולהעניק להם ערך מוסף אמיתי בחגיגה שלהם. עם חגיגת יום הולדת המתבססת על מדע, אתם למעשה מעבירים לילדים תכנים חינוכיים מעשירים המגיעים במעטפת בידורית אמיתית. כך, הילדים יוצאים נשכרים כפליים: גם נהנים מפעילות מרהיבה, וגם לומדים דבר או שניים על מדע. שיעורי המדע בבית הספר מעניקים טעימה, אך בהפעלה שכזו זוכים הילדים לארוחה מלאה!

4.הילדים שותפים פעילים לחגיגה
חשוב לא פחות הוא כי בהפעלה שכזו המבוססת על מדע, הילד החוגג וכל הילדים המוזמנים, הינם שותפים פעילים לחגיגה. כך, הילדים לא רק צופים, אלא משתתפים אקטיביים שזוכים לגעת במדע, בניסויים ובשיקויים. בהפעלות שכאלו זוכים הילדים גם להכין ביחד קינוח מתוק המבוסס על נפלאות המולקולריה, וכך לגעת במדע שהופך להיות נגיש אליהם כמו שהם תמיד חלמו.


5.מקוריות וחדשנות
בעת שאתם עומלים על הפקת האירוע לילדכם, חשוב שתשימו לעצמכם למטרה את החדשנות והמקוריות. חשוב לזכור שחגיגת יום ההולדת היא בעיקרה לילדים, וכפי הידוע הילדים לא יודעים לשקר ולזייף שביעות רצון. המשמעות היא שבעת שתשלבו פעילות שאינה מספקת אותם, הם לא יתביישו להציג זאת בפניכם. לכן, שלבו מראש הפעלה מרגשת וייחודית, שהילדים לא יפסיקו לדבר עליה גם ביום למחרת. עם יום הולדת המבוסס על נפלאות המדע, אתם הולכים על בטוח, ומייצרים חגיגת יום הולדת בלתי נשכחת!